יום שלישי, 23 בדצמבר 2014

5 טיפים מדליקים שאסור לפספס כשנוסעים לטייל במנאוס בברזיל וליערות הגשם של האמזונאס

טיול לאמזונאס בברזיל היא אחת החוויות המטורפות ביותר שאפשר לחוות.
הנה 5 דברים שאסור לכם לפספס אם אתם מגיעים.

1. לצאת, להירטב וליהנות מהגשם

נראה שהשמיים נופלים עליכם כשיורד גשם באמזונאס. גשם חסר פרופורציה. 
כאילו כל מה שיש לו לתת הוא נותן! כיוון שמזג האוויר חם תנו לעצמכם פעם אחת לפחות לצאת כמו משוגעים ופשוט ליהנות מהגשם. 


2. לשחות במי האמזונאס
אחת החוויות המטורפות ביותר שתוכלו לעשות זה לשחות במי האמזונס. אם אתם רוצים ממש להתפרע עשו זאת בזמן שיורד גשם. זו חוויה בלתי נשכחת של חופש וטירוף! אותם מים שבהם שורצים תנינים, דגים טורפים, נחשי ענק ועוד... נצלו את ההזמדנות והתמודדו עם הפחדים שלכם!


3. מפגש הנהרות באמזונס בין נהר הנגרו לנהר הסולימוס.


אם הגעתם עד כאן אל תפספסו את המראה המיוחד של מפגש נהר הנגרו שמימיו שחורים עם נהר הסולימוס שמימיו חומים (צבע מוקה). למרבה הפלא מי הנהרות אינם מתערבבים אלו באלו והמראה הוא מרהיב ומיוחד ביותר. במשך עשרות ק"מ נהרות אלו אינם מתמזגים אחד בשני בשל הרכבי המים השונים של שני הנהרות עד שהם מגיעים ומתמוססים לאט לאט אל מימי נהר האמזונס












4. סעו לפגוש את הדולפינים הוורודים של האמזונאס


כמה שעות נסיעה ממנאוס תגלו יופי ברזילאי אמיתי. על שפתו של נהר ריו נגרו בעיירה נידחת בשם Novo Airão לצדו של הנהר השחור. תמצאו סירה קטנה, מטבח ומזח ובה תוכלו להזמין צלחת עם דגים כדי לקרוא ולהאכיל את הדולפינים המתוקים. גופם כל כך גמיש והם כל כך חברותיים שזו תהפוך מהר מאוד לחוויה בלתי נשכחת הדולפינים הוורודים נקראים על ידי המקומיים boto. המקום אינו מתוייר כלל וכדאי להצטייד בשפה הפורטוגזית אם אתם רוצים לתקשר עם המקומיים כיוון שאינם מדברים אנגלית. אם אתם מגיעים עם ילדים תוכלו ללמד אותם מילים ראשונות בפורטוגזית בעזרת הספרים שלי ללימוד שפות.



5. סעו למרכז הימי של האוניברסיטה לפגוש את הזן הנכחד של פרות הים.


כשאתם מגיעים למנאוס מצאו זמן כדי לבקר במרכז הימי של האוניברסיטה, שם מטפלים בפרות ים, הנחשבות לזן על סף הכחדה. יצורים מופלאים אלו כל כך מתוקים ותוכלו להאכיל אותם כמו תינוקות.  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על הזמן שהקדשת להגיב לבלוג הטיולים של עמית אופיר

למציאת המלונות הזולים ביותר