יום רביעי, 17 בדצמבר 2014

4 טיפים שיעזרו לכם לטייל יותר, לצאת ליותר ויותר חופשות ולבנות לעצמכם אורח חיים שעליו אתם חולמים

אנשים חולמים, חולמים ולא עושים את מה שצריך כדי להגשים את החלומות שלהם.
אני עובד בלהגשים את החלומות שלי!
ויש לזה מחיר אבל התמורה כל כך מתגמלת עד ששום אלטרנטיבה אחרת לא יכולה להשתוות לכך!

אני חיי את חיי מטיול לטיול! 
המזל הוא שאני כל הזמן מטייל כך שאינני צריך לחכות הרבה בין נשימה לנשימה. זה לא אומר שאני לא עובד! להפך יש לי כל כך הרבה מה לתת לעולם ולשתף עם אנשים אחרים שנדמה שגם אם הייתי עושה זאת ללא תשלום זו היתה בחירתי! 
אמנם זה לעתים קשה ולא תמיד היה לי עסק כל כך משגשג
אבל הדרך! היא זו שהפכה אותי למי שאני ועל כך אני מודה לכל אבן שעליה דרכתי, לכל פרח שאותו הרחתי ולכל אדם שאותו פגשתי - גם לאלו שרצו לקחת ממני את החלומות! הם אלו שדווקא חזקו את האמונה בעצמי ובחלומות שלי

לפני שאני שולח אתכם לקרוא את המאמר המיוחד שכתבתי לכם על חופש לטייל
אני רוצה לומר לכם משפט שאני חושב שיש בו כוח עצום לשחרר אתכם!
"אנשים הם לא אינטרסנטיים - פשוט יש להם אג'נדה משלהם!" וכשאני אומר אג'נדה אני מתכוון לחלומות משלהם שלא תמיד הם אותם החלומות שאתם חולמים. אז במקום להאשים אחרים שלא עזרו לכם חפשו לגלות מהי האג'נדה שלהם וכשתמצאו אותה תדעו כיצד לרתום אותם לעזור לכם להגשים את החלומות שלכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על הזמן שהקדשת להגיב לבלוג הטיולים של עמית אופיר

למציאת המלונות הזולים ביותר