יום שני, 8 בדצמבר 2014

טיפים למטיילים - כמה שיטות שילמדו אתכם איך תוכלו לחסוך כסף רב בעלויות החופשה ואיך תוכלו גם ליצור מקורות הכנסה בזמן הטיול?

מרבית האנשים אינם יוצאים לחופשות רבות כיוון שהם אינם יודעים כיצד להוזיל את עלויות החופשה מצד אחד ובו זמנים אינם מודעים לאפשרויות הרבות שיכולות לאפשר להם לייצר הכנסה בזמן השהות בחופשה. בסרטון זה אותו צילמתי במהלך סוף שבוע באחוזת יערות הכרמל אני מסביר ונותן מספר טיפים שיעזרו לכם לבנות חופשה בעלות נמוכה ובו זמנית להרוויח כסף במהלכה כך שתוכלו להרוויח כסף בזמן שאתם מבלים. אחד הסודות לעשות זאת כרוך בכמה ערך אתם יכולים לתת לאנשים אחרים. אם יש לכם ידע שיכול לסייע לאנשים אחרים עשיתם כבר חצי מהעבודה.


הרצאה וסדנת העצמה בשימוש שיטת הציור "לצייר בקלות"
במלון אחוזת יערות הכרמל.
בהרצאות שאני עורך במלונות שונים בארץ ובעולם אני מלמד אנשים בעזרת שיטות למידה מואצת שאותן אני מפתח איך הם יכולים להגיע לתוצאות חסרות תקדים בתחומים שונים שבהם אין להם מושג בתחילת ההרצאה ובמהלכה הם רוכשים מיומנות ומגלים כמה עוצמה יש בהם! כך הם מגלים דרכים רבות שבעזרתן יוכלו לשפר את איכות חייהם, לבנות אורח חיים שעליו הם חולמים ואיך יוכלו להשתפר תוך זמן קצר בכל תחום שבו ירצו להשתפר. בהרצאות מסוג זה אני עוזר לאנשים להעצים את היכולות הקיימות באנשים - יכולות שרובם אינם מודעים אליהם כלל ולא מדמיינים שהם יכולים!!
לאחר מספר דקות הם מתחילים לראות שיפור משמעותי, דרך חשיבה שונה ומקורית שהם מקבלים אליה גישה ומאותו רגע חייהם מתחילים להשתנות. הם לפתע מבינים שיש בהן עוצמות כל כך גדולות עד שבסיום הסדנה חלקם כבר מגדירים את עצמם כציירים מתחילים! הרצאות הם רק כלי אחד שיאפשר לכם לטייל בעולם ולהרוויח כסף. צפו בסרטון וקבלו כמה טיפים חשובים שיעזרו לכם לטייל יותר! 



להזמנת הספר "לטייל בעולם ולהרוויח כסף" במחיר מבצע לחברי הבלוג לחצו כאן והזמינו כעת!

שלכם
עמית אופיר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על הזמן שהקדשת להגיב לבלוג הטיולים של עמית אופיר

למציאת המלונות הזולים ביותר