יום שישי, 22 במאי 2015

נוסעים ללונדון עם הילדים? פעילות כיפית לכל המשפחה - איך לצייר בקלות חייל בריטי ממשמר המלכה

בנסיעה האחרונה שלי ללונדון צפיתי שעות בחיילים הבריטיים עומדים ללא תנועה במשך זמן ממושך. הדבר סקרן מאוד את התיירים העוברים והשבים ובמיוחד את הילדים שלהם שניסו בכל דרך אפשרית לגרום לחיילים לצחוק רק כדי לראות שהם זזים וכי הם בחיים. הדבר שישע אותי והחלטתי להראות לכם איך לצייר בקלות חייל בריטי לבוש במדים המסורתיים של משמר המלכה בשיטת הציור שלי "לצייר בקלות" כדי שתוכלו לצייר במהלך החופשה שלכם וליצור מזכרת מיוחדת מהטיול שלכם בלונדון ולזכות בזמן איכות של יצירה עם הילדים שלכם!

אני מבטיח לכם שזה פשוט מאוד וכי שיטת הציור שלי "לצייר בקלות" היא שיטה שכל אחד יכול ליהנות ממנה ולהגיע לתוצאות מדליקות בזמן קצרצר

אז ללא תירוצים נוספים - קחו כעת דף ועפרון והתחילו לצייר ביחד איתי



נהניתם?
שלחו לי תמונות של הציורים שלכם למייל amitoffir@gmail.com
על מנת שאוכל להעלות את הציורים שלכם לכאן!



תודה לעומר גולן בן ה 6 ששלח את הציור המקסים שלו
























מאחל לכם טיול מהנה 
ואם אתם רוצים ליהנות משיטת לצייר בקלות היכנסו וקבלו ספר ציור ראשון בשיטת "לצייר בקלות" שיישלח אליכם למייל באיכות הדפסה. 

כמו כן אתם מוזמנים להזמין את שלל ספרי הציור שלי בכל נושא אפשרי וגם ממקומות שונים בעולם ובמחיר סימלי!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על הזמן שהקדשת להגיב לבלוג הטיולים של עמית אופיר

למציאת המלונות הזולים ביותר