יום שישי, 15 במאי 2015

ספרי הדרכה ללפלנד למטיילים - איך לצייר בקלות את דמויות לפלנד / ספר הדרכה לכל המשפחה

הנסיעה ללפלנד בתקופת החורף היתה מרתקת ומופלאה. חלום ילדותי לבקר בארץ קסומה זו מאז צפיתי בסדרת הטלויזיה שכל כך אהבתי "נילס הולגרסון" רק הלך והתעצם עם השנים עד שלא יכולתי שלא לנסוע בעקבות אווזי הבר.







להזמנת הספר במחיר סימלי - לחצו כאן





היום בגיל 36, כשלושים שנים מאוחר יותר החלום הזה יצר מציאות חדשה! ספר ראשון מסוגו המשלב את אהבתי לטיולים עם תשוקתי הגדולה לציור. אחת ממטרות הנסיעה היתה כמובן למצוא זמן איכות ליהנות ולצייר את הנופים והדמויות שאפגוש בדרכי. כך נולד ספרי החדש "איך לצייר בקלות את דמויות לפלנד" / גרסת החורף.  (בקרוב נוסע גם לבקר בקיץ ומבטיח לחזור עם ספר נוסף בסדרה)

אני חושב שילדים היום סקרנים לא פחות מאשר הייתי אני כילד ולכן היה חשוב לי ליצור את הספר, כדי לאפשר לילדים להכיר את המקומות שאני רק חלמתי לגלות. למעשה במשך שנים חשבתי שלפלנד היא מקום שהומצא בתוכנית של נילס - שנים רבות לאחר מכן גיליתי שיש מקום כזה - חבל ארץ קסום הנמצא ברובו בחוג הארקטי (חוג הקוטב) וכי נילס היה ספר שנכתב בתחילת המאה הקודמת על ידי סופרת שוודית שהתבקשה לכתוב ספר שילמד את ילדי שוודיה על הגיאוגרפיה של ארצם. הספר הפך להצלחה עולמית וכאשר ביקרתי בשטוקהולם מצאתי כי נילס זוכה להופיע על אחד השטרות של הכסף המקומי של שוודיה. כמובן ששמרתי לי שטר אחד כמזכרת. אם אתם רוצים ליהנות מהספר החדש שלי - אני מציע אותו במחיר סימלי בלבד! אז אתם מוזמנים ללמוד איך לצייר בזמן הטיול שלכם, לפני הטיול או לאחר שתחזרו...

אשמח לשמוע מכם
אתם מוזמנים ליצור קשר בבלוג או במייל האישי שלי amitoffir@gmail.com (שלחו ציורים שציירתם מתוך הספר)

זהו קלאס - מנהל האכסניה שבה התארחתי בטיול בלפלנד השוודית אליה נסעתי בחודש פברואר 2015

3 תגובות:

  1. וואו, זה נראה ממש כיף!!!! אני גם מתכנן לי טיול כזה ואני מחפש מרפאת מטיילים שמעתי עליהם http://www.mor.org.il/service/?Did=9&Sid=1100 מה אתה חושב? יש לך אולי המלצות אחרות? איפה אתה עשית?
    ברכות.

    השבמחק
  2. סליחה הקישור לא יצאתי לי טוב www.mor.org.il/service/?Did=9&Sid=1100 מה אתה אומר?

    השבמחק
  3. הי
    מה שלומך?
    תודה על התגובה!
    אני לא עשיתי בדיקות לפני הנסיעה
    טפו טפו - אני מקווה שאני בריא כמו שור
    חשבתי שאולי אצטנן שם מהקור אבל להפתעתי הרגשתי מעולה במהלך הנסיעה.
    אינני מכיר את המרפאה ששמת את הקישור אליהם אבל אני ממליץ לך להיבדק אם יש לך חשש כלשהו.
    לפלנד היא לא מקום שבא לך לבקר בה במרפאה כלשהי או בית חולים - הכל שם כל כך מרוחק.

    בהצלחה!
    מקוה שעזרתי במשהו

    השבמחק

תודה על הזמן שהקדשת להגיב לבלוג הטיולים של עמית אופיר

למציאת המלונות הזולים ביותר