יום שישי, 6 באוקטובר 2017

הטיסה וההגעה לאיסלנד - טיפים לטיול באיסלנד

עכשיו שחברת WOW האיסלנדית פתחה את ציר הטיסות הישירות לאיסלנד הנסיעה אליה הפכה להיות נוחה בצורה משמעותית ואולי גם מעט יותר זולה. אמנם מדובר בחברת LOW COST וכרטיסי הטיסה נראים זולים אולם שימו לב שתשלמו על דברים נוספים כגון ארוחה, מזוודה בבטן המטוס וכל דבר נוסף שתזדקקו לו. משך הטיסה  הוא כ 7 שעות וכיוון שמדובר בחברת LOW COST מומלץ שתביאו אתכם ספר טוב לקריאה או תמצאו דרך להעסיק את עצמכם כיוון שעל המטוס אין מסכי טלוויזיה או מערכת בידור כלשהי. 


עבורי הטיסה היתה זמן מעולה להשלמת שעות שינה ומאוד נהניתי ממנה. כיוון שטסתי במהלך חודש ספטמבר מזג האוויר היה מעולה והראות היתה מצוינת. כאשר אני הגעתי לאיסלנד הפרש השעות בין איסלנד לישראל היה 3 שעות לטובת ישראל כלומר אם בישראל 8:00 בבוקר אז באיסלנד 5:00 בבוקר. את הטיול הזה לא הספקתי לתכנן היטב ובנוסף גם רציתי לאפשר לעצמי גמישות רבה כדי שאוכל לקחת את הזמן כאשר אני מגיע למקום שמתחשק לי להישאר בו ולא אצטרך לדבוק בלוח זמנים מתוכנן של מלונות קבועים מראש עליהם לא היה לי כלל מידע לפני הגעתי. רציתי שהדברים יזרמו ולא יהיו מתוכננים כיוון שכך אני יכול לקבוע בדיוק כיצד אני רוצה שהחופשה שלי תיראה. כמובן שגם לעניין זה יש חסרונות כמו לכל דבר בחיים וחוסר התכנון המוקדם דרש ממנה להשקיע זמן במהלך החופשה וכל הזמן להיות עם יד על הדופק לגבי הסדרת מקום לינה. להרפתקנים שבכם סגנון טיול כזה יכול להתאים, בעיקר אם אתם ערוכים עם ציוד לשינה בשטח. 



את הלילה הראשון שלי העברתי ממש בקרבת שדה התעופה במלון מקסים בשם keflavik אשר ממוקם כ 5 קילומטר בלבד משדה התעופה. כיוון שלא רציתי להגיע לעיר הבירה רייקיאוויק בתחילת הטיול והחלטתי לנסוע צפונה למחרת היום. שהיה במלון זה אפשרה לי להתארגן בקלות ובמהירות ללא צורך לנסוע העירה ולהתמקד בהשכרת הרכב שלי (אשר גם היא נמצאת בקרבת שדה התעופה ולא בתוכו - המעבר אל חלק מחברות השרכת הרכב - נעשה באמצעות שאטל חינם מהשדה עצמו).



ניתן להעלות אוכל לטיסות WOW ודבר זה עשוי לחסוך לכם מעט כסף כיוון שאיסלנד יקרה ביותר בכל הקשור לשהות בה והאוכל יקר עד מאוד. ארחיב על כך במאמרים נוספים שלי על מנת לשתף אתכם במספר טיפים שעשויים לחסוך לכם כסף רב. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על הזמן שהקדשת להגיב לבלוג הטיולים של עמית אופיר

למציאת המלונות הזולים ביותר