יום שישי, 20 בפברואר 2015

איזה ציוד לקחת ללפלנד - ראיון והתייעצות עם אנשי המקצוע של חנות המטיילים "מסעות" בפתח תקוה


כשבועיים לפני הנסיעה ללפלנד הגענו קייטן ואני ולחנות המטיילים "מסעות" כדי להתייעץ עם צוות החנות מה הציוד שהם ממליצים לנו לקחת לנסיעה, לעשות השלמות ציוד ולוודא שלא שכחנו דבר. חנות מסעות היא חנות וותיקה ומוכרת מזה 18 שנים. היא ממוקמת במתחם יכין סנטר בפתח תקווה ומאוד נוח וקל להגיע אליה. את הפגישה עשינו עם אילן. הוא עבר איתנו ממחלקה למחלקה והסביר לנו על המוצרים השונים, שיטת השכבות, דברים שחשוב לעשות כאשר בודקים את הציוד, מה כדאי לקחת ועל מה כדאי לוותר. באופן אישי אהבתי את העובדה שהוא ידע גם לומר מתי לא ומתי אפשר לוותר כשלא באמת נחוץ. בנוסף אילן סיפר לנו שהוא מטייל הרבה מאוד וכי ממש בקרוב הוא נוסע לחופשת סקי בעצמו. אחד הדברים שחשוב לי לדעת כאשר אני מתייעץ עם אנשי מקצוע הוא שהם יודעים על מה הם מדברים ולא מקריאת ספרים אלא מניסיונם האישי. ישנם מוכרים שיספרו לכם את כל היתרונות והאיכויות של המוצרים שהם מציעים מתוך קטלוג ומקריאת המפרט שסיפק להם היצרן אולם כאשר המוכר השתמש במוצר בעצמו הוא יכול לספר לכם פרטים וסיפורים שלעולם לא מופיעים במפרט זה. אלו הנקודות החשובות ביותר מניסיוני. אתם יכולים לדמות את זה למלצר שממליץ לכם על מנה שמעולם לא טעם בעצמו לעומת מלצר שממליץ לכם ומוסיף לכם משפט אחד בו הוא משתף אתכם שהוא טעם ואהב את המנה ולכן הוא ממליץ עליה. להמלצה זו תמיד מתלווה הסבר מפורט ומדויק יותר לגבי המוצר, גם אם מדובר בטעם האישי שלו. בהמשך הכתבה אספר לכם מעט מהחוויות האישיות שלי ומהניסיון שהיה לי עם המוצרים שלקחנו איתנו לנסיעה.

בשלב מסוים ביקשנו מאילן לערוך איתו ראיון בו הוא נותן המון טיפים. את הכתבה אנחנו עורכים בימים אלה והיא תעלה לשידור לאחר שקייטן יערוך אותה. 
הנה כמה מילים על הציוד שבסופו של דבר רכשנו מהחנות לקראת הנסיעה ללפנד השבדית שערכנו בחודש פברואר (נסיעת חורף) כאשר מדובר על נסיעה לאזור עם מזג אוויר הפכפך וטמפרטורות המשתנות ועשויות לנוע בין מינוס מעלה אחת - מינוס שלושים מעלות פלוס פקטור הרוח. 


כפפות טאץ' דקות כפפות עבות אטומות לרוח שכבת מיקרו פליז (מכנס וחולצה)משקפי גוגלס, תרמוס ציוד הישרדות בסיסי - אבני אש, פלייר לדרמן

(שימו לב שיש ציוד נוסף חשוב והכרחי שלקחנו איתנו לנסיעה ותוכלו לקרוא עליו בכתבה המלאה שהכנתי על הציוד המומלץ לנסיעה ללפלנד)

דבר נוסף שחשוב לדעת על החנות הוא שניתן לשכור אצלם ציוד סקי. הרבה אנשים לא יודעים זאת וחשבתי שכדאי להזכיר זאת כיוון שכך תוכלו לחסוך כסף רב, להתנסות בציוד ובמידה ותאהבו את חוויית הסקי תוכלו לרכוש לכם את הציוד הנדרש לאחר חזרתכם מהנסיעה.









אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על הזמן שהקדשת להגיב לבלוג הטיולים של עמית אופיר

למציאת המלונות הזולים ביותר