יום שלישי, 7 ביולי 2015

טיול ללפלנד - הפירות והירקות המומלצים ביותר!

פירות יער ארקטיים (Rubus chamaemorus)- גדלים רק בחוג הארקטי!! עם קצת סוכר הם פשוט מעדן! פירות אלה גדלים על הקרקע וניתן לאסוף אותם אחד אחד כמעין פרחים 





רברבר - גבעול סגלגל המזכיר עלי סלרי ומוגש כקינוח מדהים!
לרברבר טעם מלוח מעט וכאשר הוא מוגש עם גלידה מתוקה נוצר טעם שמעט זוכים לטעום בחייהם 



מקווה להמשיך לעדכן את העמוד בזמן הקרוב

בינתיים אם אתם רוצים לנסוע לטייל ורוצים לעשות טיול של פעם בחיים! אני מזמין אתכם להזמין עכשיו את הטיול המומלץ שלי - ממש כמו שאני חוויתי אותו!

לפרטים נוספים על טיול מאורגן ללפלנד בעקבות הנסיעות שלי צרו קשר עם סוכן הנסיעות שלי בחבילה המיוחדת שיצרתי במיוחד עבורכם (לכל הפרטים אודות הטיולים שעשיתי בלפלנד היכנסו לכאן)

רגע לפני שאתם עוברים לפוסט הבא שלי:

לחצו עכשיו ובידקו האם הספקתם למבצע והאם אתם זכאים להנחת הענק














אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על הזמן שהקדשת להגיב לבלוג הטיולים של עמית אופיר

למציאת המלונות הזולים ביותר