יום שבת, 15 בנובמבר 2014

"דרום אדום" בצפון הנגב - טיול פריחת הכלניות הוא הזדמנות לנסוע עם הילדים ולצייר פרחים בטבע...

בסביבות פברואר השמש מתחילה לבצבץ באופן עקבי בשבועות אחרי גשמי החורף וביחד איתה מתחיל להיווצר אחד המראות הקסומים ביותר באזור צפון הנגב שאסור לאוהבי טיולים וטבע לפספס. כמו בכל שנה אני מחכה להזדמנות לנסוע לצפון הנגב לאזור בארי ובתרונות רוחמה לאזור יער שוקדה הממוקם כשעה מתל אביב באזור צפון הנגב. עצרנו ביער שוקדה, שם מתקיים מידי שנה פסטיבל הכלניות הגדול בישראל הנקרא "דרום אדום". ביחד עם אלפי מטיילים נפעמנו לגלות תופעת הטבע קסומה שהותירה אותנו פעורי פה ונרגשים. יותר מ 200 תמונות צילמנו ולא הפסקנו להתרגש מכמויות הצבע האדום שפקד את צפון הנגב... ממש שעה מתל אביב! אל תפספסו! 

למי שרוצה ליהנות מהן - זו בדיוק שיא העונה ותוך שבועות ספורים זה ייגמר, עד לשנה הבאה!

המקום כולו שוקק חיים ולצד מרבדי הפרחים האינסופיים נפתחו מספר דוכני מכירה של מאכלים טעימים, מוזיקה חיה מלווה אתכם ברקע ובכלל - אין כמו לחלץ את העצמות ולקחת את הילדים לחוויה בלתי נשכחת בטבע. 


עם הישמע הצלצול, ארזתי את חפציי ויצאתי לצייר כלניות. לאן שלא הסתכלתי היו כלניות. אולם בין לבין מצאתי גם פרחים יפיפים נוספים וציירתי גם אותם. מימין אתם יכולים לראות את הכריכה של ספר הציור: "איך לצייר בקלות צמחיםשהכנתי עבורכם שעוסק כולו בציור פרחים, צמחים ושאר ציורים מעולם הצומח. בספר אני מראה שלב אחר שלב ובצעדים פשוטים שכל אחד יכול - איך לצייר פרחים וצמחים...

את הספר תוכלו לרכוש בשקלים בודדים כאן ותוכלו להדפיס אותו בכייף לקראת הטיול בסוף השבוע - ובחנויות ספרים אינטרנטיות רבות ואף להזמין עותק פיזי שלו שיישלח אליכם הביתה (לשם כך צרו עמי קשר ואשמח לדאוג לכך). כמו כן תוכלו ליהנות ממנו ולצייר ביחד עם הילדים שלל פרחים בשיטת הציור "לצייר בקלות".

הציורים בספר מיועדים לראשית ציור, הם פשוטים ביותר

וכל אחד יצליח לצייר את הציורים ויגלה כמה זה פשוט לצייר.אפילו עם עט אפשר לצייר ציורים מתוך הספר, ממש תוך כמה רגעים...



את השיעורים מעבירים מורים מקצועיים בציור, בוגרי בצלאל, ויצו, המדרשה לאומנות וחינוך בבית ברל ועוד מוסדות מהטובים בישראל, אשר עובדים עם שיטת הציור "לצייר בקלות" ומלמדים ילדים ומבוגרים לצייר וליהנות מציור בכל הארץ.

 לדעת לצייר זה אחד הכלים השימושיים ביותר. בעזרתו אפשר לעצב שלל דברים ולהכין דברים שימושיים בנושאים שונים. אם אתם עושים הפעלה או מעבירים שיעור בנושא ט"ו בשבט תוכלו אף להתכונן לשיעור מעט ולהראות איך לצייר לדוגמה עץ מיוחד או כל דבר אחר הקשור לנושא שבו אתם עוסקים.
אז כך זה נראה - כיף חיים!
לצייר בטבע עם הילדים ובכלל...


שלכם 
עמית אופיר



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על הזמן שהקדשת להגיב לבלוג הטיולים של עמית אופיר

למציאת המלונות הזולים ביותר