יום שבת, 17 בינואר 2015

המלצה על המלון ההיסטורי "שטוקהולם" בויסקונסין - ארה"ב

אם אתם מזדמנים לאזור ויסקונסין אני רוצה להמליץ לכם להגיע ולבדוק את המלון ההיסטורי בשטוקהולם אשר הוקם בשנת 1914 בלב ליבה של העיירה הקטנה של שטוקהולם, ויסקונסין בארה"ב. המלון נמצא בשטח קסום ומיוער מול האגם היפה פפין (Lake Pepin).

שמו של המלון לא ניתן במקרה. למעשה בשנת 1851 הרפתקן שוודי בשם אריק פטרסון החליט כי שיטחה של שטוקהולם, ויסקונסין המשקיפים על אגם פפין הוא אזור אידיאלי להתיישבות. הוא רכש את הקרקע ושכנע עולים שוודים נוספים לבוא וליישב את הארץ. בשנת 1856, שטוקהולם נולדה באופן רשמי.

בשנת 1886 חיברה הרכבת את הכפר למשקים ומרכזים מסחריים במורד הנהר ובשנת 1914, המלון ההיסטורי בשטוקהולם הוקם כמקום לעולים חדשים ומקום תיירות לאורחים שרצו  להתארח ולהישאר. 


 במלון תוכלו ליהנות ממטבח, סלון מצויד במלואו, מרפסת קדמית והסדרי שינה נוחים המתאימים לקבוצה של עד 16 אורחים. כמו כן תוכלו ללכת ולטייל בכפר של שטוקהולם הממוקם רק שניות משם שם תוכלו ליהנות מקניות בחנויות המקומיות ובתי קפה רגועים. המלון ההיסטורי בשטוקהולם הוא מקום קסום ומיוחד לאלו המחפשים שקט ורוגע. זהו מקום מושלם לאנשים שאוהבים לשוט באגם, לדוג ולנפוש בשלווה.


המלון מזמין אליו אורחים במהלך כל השנה. 
הנה כמה מהפעילויות שתוכלו ליהנות מהן בהתאם לעונה שבה אתם מטיילים בארה"ב.

אביב
טיולי הליכה
סיור אומנות

קיץ
שייט בסירה
דייג
יריד אמנות שטוקהולם

סתיו
סתיו צבעי עלים
פסטיבל הסרטים
פסטיבל אוכל ויין

חורף
פעילויות שלג
סקי
דיג קרח

מיקום




הנה פרטי התקשרות עם בעלת המלון המקסימה רבקה



כתובת
Stockholm Wisconsin 54769 USA

אתר
טלפון
אימייל









אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על הזמן שהקדשת להגיב לבלוג הטיולים של עמית אופיר

למציאת המלונות הזולים ביותר