יום שני, 24 באוגוסט 2015

איך תכתבו ספר בזמן טיול

אנשים רבים נוסעים לטייל או יוצאים לחופשה כדי לכתוב ספר. על מנת לקבל השראה מהטבע ונופים יפים, ליהנות מהשקט ולברוח מעט מעומס החיים אשר מציף אותנו בשיחות טלפון, טיפול במשימות שוטפות ומונע מאתנו מלהתקדם עם כתיבת הספר שלנו. 

ישנם סוגים רבים של ספרים ולכל אחד מהם מומלצת ונדרשת כתיבה שונה ואופן הכנה ייחודי. כתיבת רומן או ספר מדע בדיוני שונה לחלוטין מכתיבת ספר ילדים או מספר מקצועי העוסק בתחום המומחיות שלנו. 

במאמר זה אתמקד יותר ביצירתו של ספר מקצועי בתחום המומחיות שלנו למרות שתהליך היצירה של ספר פרוזה עשוי להיות דומה ביותר. 

במהלך הטיולים שלי כתבתי ספרים רבים אשר התפרסמו בכל העולם ואף תורגמו לעשרות שפות. כיום ניתן לרכוש אותם בחנויות רבות בארץ ובעולם והם מהווים עבורי מקור פרנסה משמעותי ביותר המאפשר לי לטייל יותר, ליצור עוד ועוד ולעזור לאנשים רבים בעזרת ידע ותחומי מומחיות שצברתי במהלך חיי. 


מקצת ספריי בשפה העברית
כתיבת ספר מקצועי מצריכה כלים רבים אולם כל אדם בעל ידע בתחום כלשהו יכול לעשות זאת ומומלץ שיעשה זאת בשלב כזה או אחר בחייו ואם רק לשם ההנאה שביצירה. כמובן שעבורי כתיבת ספר מקצועי הנה עניין של שליחות וייעוד כיוון שהידע שלי לא פעם משנה את חייהם של הקוראים, מסייע להם להתקדם בחיים, לצאת מתסבוכות שונות ואף במקרים מסוימים, עשוי להציל חיים. 

אני מאמין שלכל אחד ואחת ומאתנו יש ידע רב שעשוי לעזור לאנשים אחרים. הפצת הידע הזה היא מה שגורם לאנושות להתקדם ולהתפתח. שיתוף הידע עם אנשים אחרים הוא מה שמאפשר תקשורת בין-אישית טובה יותר ובהסתכלות מלמעלה, מה שגורם לעולם שלנו לגדול ולצמוח. כמובן שתמיד עולה השאלה כיצד בני האדם מחליטים לחיות את החיים והאם הם משתמשים בידע כדי ליצור ולבנות או שמא - להרוס ולקלקל את הקיים בעולם המופלא שלנו. 

אני כולי תקווה שהידע שאני מבשר לעולם יעזור ליותר אנשים לחשוב ולתכנן בטרם מעשה ולהביא את הידע הטוב שלהם אל נחלת הכלל כדי להפוך את העולם למקום טוב יותר.

על מנת לכתוב ספר בזמן טיול יש מספר שיטות בהן אני משתמש ואני מקווה שיעזרו גם לכם להוציא את הידע שלכם בצורה הטובה ביותר כך שתעזור לאנשים נוספים לשפר את חייהם.

הנה כמה טיפים ונקודות חשובות בכתיבת ספר אם ברצונכם גם שיהיה בעל פוטנציאל מכירתי בהמשך:

1. תוכן עניינים מדויק
תוכן העניינים של הספר הוא הדבר החשוב ביותר בכתיבת הספר. כדי לכתוב ספר עוצמתי בעל פוטנציאל גדול למכירה התמקדו ראשית בבניית תוכן עניינים מדויק לספר כך שיכיל את כל הנושאים החשובים שהספר צריך להכיל. 

2. ארגון הידע ומבנה הספר בצורה ברורה
מבנה הספר חייב להיות מאורגן בצורה המדויקת והברורה ביותר שניתן כך שתהיה פשוטה להבנה עבור הקורא ותאפשר לו ליישם את ידע ולהשתמש בו בקלות. 

3. כתיבה מדויקת ותכליתית
לאחר בניית תוכן העניינים כיתבו את כל מה שצריך לכתוב כדי שהספר ייתן את הערך המלא לקורא הפוטנציאלי אולם מצד שני - השתדלו שלא לכתוב יותר מידי ולעייף את הקורא שלכם. המטרה היא שיוכל לסיים את הספר. אם יזנח אותו באמצע הספר חטאתם למטרה. דעו לעשות סינון לתכנים שיופיעו בספר ואם אתם מתקשים לעשות את הסינון הזה בעצמכם - היעזרו באיש מקצוע שיעזור לכם לזכך את הספר ולדייק אותו. 

4. מצאו לכם שיטה שבעזרתה תוכלו לכתוב בקלות
כתיבת ספר עשויה להיות מהנה או מתישה עבור אנשים שונים וזו בהתאם לשיטה שתמצאו כדי לכתוב את הספר שלכם. לי לדוגמה יש שיטות שונות לכתיבת ספרים שונים שלי והן נעשות גם בהתאם לסוג הטיול שאליו אני יוצא, למשך הזמן ולאורכו של הספר שאני מתכנן לכתוב. אחת השיטות היעילות שבהן אני משתמש היא להקליט את הספר ולא לכתוב אותו מילה מילה. לשם כך אני משתמש במכשיר הקלטה קטן ומדבר בזמן שאני הולך בטבע. בצורה זו אני חוסך הרבה מאוד זמן והספר נכתב בקלות רבה. לאחר ההקלטה אפשר בקלות לתמלל את הספר ולהפוך אותו לטקסט. בצורה זה אני יכול לכתוב ספר שלם אפילו בסוף שבוע אחד. זאת כמובן במידה והידע נמצא ברשותי ואני שולט בו וכמו כן במידה ובניית תוכן העניינים לספר נעשה בצורה מדויקת! 

 ישנן שיטות רבות לכתיבת ספר בעל פוטנציאל מכירה טוב ואם תרצו להתייעץ איתי בעניין אתם מוזמנים ליצור קשר טלפוני.

כיוון שאני עוסק בתחום זה במשך שנים רבות ואני יודע שקיים צורך גדול אצל אנשים שרוצים לכתוב ספרים ולא יודעים איך לגשת לתהליך אני רוצה להמליץ לכם על ממספר מוצרים שפיתחתי כדי להפוך את חוויית כתיבת ספר לפשוטה ומדויקת כמה שיותר. אני בטוח שמוצרים ושירותים אלו יוכלו לסייע לכם לעבור את הדרך בצורה מהנה ולעזור לכם ליצור מקורות הכנסה מהספרים שלכם ובשל כך גם לטייל יותר:

סדרת הספרים רבי המכר שלי שיעזרו לכם לכתוב ספרים, להפיץ את הידע שלכם בכל העולם ולחיות חיים של הגשמה - במחיר סמלי לזמן מוגבל!



1. אם יש לכם כוונה לכתוב ספר או להוציא לאור ספר בהמשך הדרך ובטח ובטח עם כבר הוצאתם לאור ספר בעבר - אתם חייבים לקרוא את ספרי "איך מכרתי מיליון ספרים" אשר יעזור לכם לדייק את התהליך ולהבין את האפשרויות למינוף החיים והעסקים שלכם בעזרת הספר. הספר מוצג במחיר סמלי כחלק מרצוני לסייע לכמה שיותר אנשים להצליח בכתיבת ספריהם






___________________________________________________

2. הכנתי לכם גם הרצאה בשם "איך לכתוב ספר בשעה" בעלות סמלית
הרצאה תלמדו איך לכתוב ספר בן 10,000 מילים תוך שעה, מהו מבנה הספר שעליו יש לשמור, תבינו מעט יותר איך לבנות את תוכן העניינים לספר ומה חשוב בכל אחד מהשלבים של כתיבת הספר.

ההרצאה היא חלק מתוך הקורס השלם ליצירת ספר רב מכר ולכן אם יש לכם עניין להזמין את הקורס אל תזמינו את ההרצאה בנפרד.


כך תחסכו כסף ותוכלו להשקיע אותו במקומות נוספים

___________________________________________________


3. כמו כן הכנתי לכם גם קורס מיוחד בנושא כתיבת ספר רב מכר והוא מכיל גם את הטמפלטים הסודיים שלי שעוזרים לי וללקוחותיי בכתיבת ספרים מדויקים שחוסכים לנו כסף רב, זמן ומאמץ וכמו כן עוזרים לספרים שלנו להיות יותר מדויקים והרבה יותר עוצמתיים, כך שיהיה לנו קל גם למכור אותם בהמשך. לקוחות שרכשו את הקורס והשתמשו בטמפלט חסכו חודשים מרובים של כתיבה וחלקם אף הצליחו לכתוב את ספרם ולהוציאו לאור בעלויות אפסיות ותוך חודש אחד. בכל תהליך הליווי אשמח לעמוד לשירותכם ולסייע לכם.




___________________________________________________


לסיום, מיני קורס נוסף וחשוב לא פחות הוא "איך ליצור כריכה מנצחת לספר
אין מדובר רק בפן העיצובי כי אם גם בפן השיווקי. הכריכה עשוייה להכריע האם קורא פוטנציאלי שלנו יעצור לעלעל בספר שלנו או יחלוף על פניו מבלי לשים אליו לב, יעצור לרגע ויחליט שלא לקנות או במקרים אחרים יתחיל לקרוא את הכריכה ויחליט שזה לא בשבילו למרות שתוכן הספר יכול לסייע במיוחד עבורו - אלא שהמסרים שקיבל מהכריכה שלכם אינם משרתים את מכירת הספר. 

מיני קורס זה כלול בהזמנת הקורס המלא ליצירת ספר רב מכר)






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על הזמן שהקדשת להגיב לבלוג הטיולים של עמית אופיר

למציאת המלונות הזולים ביותר