יום ראשון, 11 בספטמבר 2016

טיול בהרי הסמוקי בארה"ב

אחד מהטיולים המדהימים שעשיתי בביקור שלי לארה"ב היה לטפס על הרי הסמוקי שבמדינות טנסי וצפון קרוליינה.

הגענו למקום עוצר הנשימה הזה! היה חוסר באוויר - לא מהמאמץ - אלא מהרגע המדהים הזה, מאורח החיים שבניתי לעצמי ומהעבודה שזה אפשרי עבור כל אחד ושיש לי את הזכות לעזור לאנשים שרוצים לבנות להם אורח חיים דומה לשלי! 

נכון שאין מחיר לחופש? אני מזמין אתכם ליצור קשר ואשמח ללמד אתכם איך תוכלו גם אתם לטייל יותר בזמן שאתם ממשיכים להרוויח כסף וליהנות מהחיים כמו שאתם חולמים!


אני מאמין שההזדמנויות נמצאות סביבנו כל הזמן!
אולם כמה מאתנו שמים לב אליהן?
לרוב אנחנו מבטלים אותן בגלל פחדים שונים שיש לנו, אמונות מגבילות כמו "זה יקר מידי", "אני אעשה / אקנה את זה בפעם הבאה", "החודש היה חודש קשה", "זה לא זמן לצאת לחופשה" ועוד המון משפטים שאנחנו אומרים לעצמנו רק כדי להצדיק את זה שזה בסדר שאנחנו לא משקיעים בעצמנו אבל בפועל - עמוק בתוכנו אנחנו מתאכזבים מכך, חולמים על כך, הלב שלנו נצבט ברגעים שונים של היום ואנחנו מרגישים פספוס.. 

אני טוען שבעזרת ההשכלה הנכונה, בעזרת רכישת כלים וצורת החשיבה המתאימה אנחנו יכולים לחיות יום יום את החלומות שלנו.

מקווה שבלוג זה ייתן לכם את ההשראה לעשות כל מה שעולה בדעתכם - כל עוד אתם לא פוגעים באחרים ועושים טוב בעולם!

שלכם 
עמית





















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על הזמן שהקדשת להגיב לבלוג הטיולים של עמית אופיר

למציאת המלונות הזולים ביותר