יום ראשון, 11 בספטמבר 2016

ביום שהפכתי לאינדיאני משבט הצ'ירוקי - הרי הסמוקי - טנסי ארה"ב

מה אתם אומרים כששואלים אתכם מי אתם או מה אתם עושים בחיים?
האם אתם מגדירים את עצמכם על פי העיסוק שלכם?
האם חשבתם על הגדרה שמגדירה אתכם מספיק טוב?
אני משתדל לא להגדיר מי אני ולא לקבע את עצמי לדבר אחד בלבד
היום אני יכול להיות מורה לציור אבל למדתי שבכל יום אני יכול להיות מישהו אחר לגמרי
וזה יותר מבסדר - זה הופך את כל החיים להרבה יותר מעניינים
אני יכול להיות שף, וזמר, ושחקן ובעצם כל דבר שאני רק רוצה!

במהלך טיול בכפר האינדיאני של שבט הצ'ירוקי שבטנסי - ארה"ב
החלטתי להיות לכמה דקות אינדיאני וזה היה כיף ומצחיק!



מאחל לכולכם שבוע טוב ושאף אחד לא יגיד לכם מה אתם יכולים או לא יכולים להיות או לעשות! 
הכל אפשרי!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על הזמן שהקדשת להגיב לבלוג הטיולים של עמית אופיר

למציאת המלונות הזולים ביותר