יום שבת, 15 ביוני 2019

נוסעים לטייל עם הילדים במאוריציוס? למדו אותם לצייר את ציפור הדודו ממאוריציוס ב 5 שלבים פשוטים

לא מזמן חזרתי מטיול במאוריציוס - אי טרופי ואקזוטי הממוקם באוקיינוס ההודי, לא רחוק ממדגסקר וסיישל. מאוריציוס מוכרת מאוד בזכות עוף הדודו שלפני שנים רבות נכחד מהעולם עקב כך שההולנדים פלשו אל האי וצדו את העופות המופלאים הללו עד האחרון שבהם. מסתבר שמשימה זו לא היתה קשה במיוחד כיוון שעד הופעתם של ההולנדים באי לא היתה סיבה עבור הדודו לנסות להסתתר מציידים או טורפים אחרים. עקב כך כנפיו לא התפתחו הרבה ולא אפשרו לו לעוף. כאשר הגיעו ההולנדים, רעבים ממסעותיהם וראו עופות גדולים חסרי יכולת תעופה שיסו בהם את כלבי הציד שלהם ותוך זמן קצר עוף הדודו שחיי מיליוני שנים נכחד על ידי האדם בין רגע.

מאז התפתחה האנושות מעט והדודו הפך לסמל המייצג בעלי חיים הנמצאים בסכנת הכחדה (לידיעה - גם כיום יש במאוריציוס זנים של בעלי חיים וצמחים ייחודיים (חלקם הם צמחי מרפא נדירים)). ההיסטוריה של האי מרתקת ועקב הביקור התחלתי לבנות טיול התנדבותי שיאפשר למטיילים להגיע ולהתנדב בשמורת טבע הקיימת על אי קטן בו יוכלו לסייע בשימור הטבע ושמירה על זנים נדירים של בעלי חיים וצמחים שנמצאים על סף הכחדה. במאוריציוס נותרו 2% אחרונים של יער טבעי ולכן מאבק זה חשוב ביותר מבחינה אקולוגית. זו גם הזדמנות לחנך וללמד אנשים וילדים על נושא חשוב זה של איזון בטבע.

את הדודו פגשתי כפסל להנצחת מורשתו לעולם הממוקם במרכז האי באמצע היער. יכולתי רק לדמיין כיצד התהלך ואיך הוא נשמע אולם זכות זו נמנעה מאתנו כבר לפני מאות שנים. ובכל זאת כוחו של הדודו עדיין כאן ולכן החלטתי שלמרות שנכחד כבר יהיה חשוב ומעניין ללמד אתכם לצייר אותו בשיטת "לצייר בקלות" המאפשרת לצייר כל דמות שרק תרצו ב 5 שלבים פשוטים שכל אחד יכול לצייר.

אז אם טסים למאוריציוס או סתם רוצים לנסות וללמד את הילדים שלכם משהו חשוב על בעלי חיים - תוכלו להציג את הסרטון הזה בו אני מלמד איך לצייר את ציפור הדודו ממאוריציוס ב 5 שלבים פשוטים...

זו ההזדמנות שלכם ללמד את דור העתיד כיצד צריך להתייחס לבעלי חיים כדי לשמור עליהם אחרת ייכחדו מהעולם כמו הדודו.

נסו ותראו כמה זה קל לצייר בשיטת הציור שלי (לצייר בקלות) שמשגעת את העולם... תהנו :)


זו ההזדמנות שלכם ללמד את דור העתיד כיצד צריך להתייחס לבעלי חיים כדי לשמור עליהם אחרת ייכחדו מהעולם כמו הדודו.



נסו ותראו כמה זה קל לצייר בשיטת הציור שלי (לצייר בקלות) שמשגעת את העולם... תהנו :)

תגובה 1:

  1. אני מצטער לשים את זה באינטרנט אבל אין לי ברירה. האם מעולם לא האמנתי בלחשי אהבה או כישופים, עד שפגשתי את הקוסם ההוא כשביקרתי את חברתי ב- isreal לפסגת עסקים השנה. אני פוגש אדם בשם דוקטור ALABA היה ממש חזק, והוא יכול היה לעזור בכישופים שיחזירו את האבודים, את המאהבים ואת כספי הקסם, הקסם או הקסם לעבודה או לאושר. אני שמח עכשיו. אני מעיד כי האיש שרציתי להתחתן עזב אותי 5 שבועות לפני החתונה וחיי התהפכו כי מערכת היחסים שלנו נמשכה 3 שנים. באמת אהבתי אותו, אבל אמו הייתה נגדנו ולא הייתה לה עבודה בתשלום טוב. כשפגשתי את הקוסם הזה, סיפרתי לו מה קרה והסברתי לו את המצב. בהתחלה הייתי מהססת וחשדנית, אבל פשוט ניסיתי. ובתוך יומיים, כשחזרתי לגרמניה, חבר (כיום בעל) התקשר אליי והגיע אלי והתנצלתי שהכל הוסדר עם אמו ומשפחתו וקיבל ראיון עבודה חדש להתחתן. לא האמנתי כי ד"ר אלבא פשוט שאלה את שמי ושם חברתי וכל מה שרציתי. ובכן, עכשיו אנחנו נשואים באושר ומצפים לתינוק הקטן שלנו וגם לבעלי יש עבודה חדשה וחיינו השתפרו הרבה יותר. הדואר האלקטרוני שלו הוא: עכשיו אנחנו נשואים באושר ומצפים לתינוק הקטן שלנו וגם לבעלי יש עבודה חדשה וחיינו הפכו הרבה יותר טובים. הדואר האלקטרוני שלו הוא: עכשיו אנחנו נשואים באושר ומצפים לתינוק הקטן שלנו וגם לבעלי יש עבודה חדשה וחיינו הפכו הרבה יותר טובים. הדואר האלקטרוני שלו הוא: dralaba3000@gmail.com אתה יכול גם לעשות לו WhatsApp בכתובת +2349039885856.

    השבמחק

תודה על הזמן שהקדשת להגיב לבלוג הטיולים של עמית אופיר

למציאת המלונות הזולים ביותר