יום שישי, 13 בפברואר 2015

לפני שנוסעים לחו"ל עוצרים בחנות סטימצקי בשדה התעופה ולומדים "לצייר בקלות" ועוד בזמן הטיסה הופכים לציירים מתחילים


מה עושים בזמן הטיסה? איך מעבירים את הזמן?
רוב האנשים פשוט נרדמים משעמום, אבל יש כאלו שעבורם זה זמן מעולה לקרוא ספר או ליהנות מזמן איכות עם עצמם. 

אם אתם טסים לחו"ל עם ילדים אתם בטח חושבים לעצמם איך לשעשע אותם ואיך לגרום להם להעביר את הזמן מבלי שיבכו, יפחדו, או יריבו אחד עם השני.


במיוחד לשם כך יצרתי סדרת ספרי לימוד ציור המתאימה לכלל הגילאים המאפשרת לכל אחד ליהנות מציור וללמוד איך לצייר אין-ספור דמויות וציורים בכל נושא אפשרי. 


לשיטה זו קוראים "לצייר בקלות" ותאמינו או לא - היא עוזרת כיום למיליוני אנשים ליהנות מציור
גם אם אין להם מושג בציור או ניסיון קודם וגם אם הם לא רוצים להיות ממש ציירים גדולים אלא רוצים ליהנות מהחוויה וללמוד משהו חדש.


לא פעם יצרו איתי קשר אנשים שטסו לחו"ל ונתקלו בחוברות שלי ודרכן יצרו איתי קשר כדי לספר לי איזו חוויה זו היתה עבורם וכמה נעימה היתה הטיסה. תמיד כיף לי לשמוע אז המשיכו לשתף... :)

כמו כן חוברות הציור שלי הן מתנות מעולות לתוכלו להביא כמתנה במידה ומארחים אתכם או אם אתם פוגשים אנשים מיוחדים בדרך. אני מצרף לכם תמונות מהטיול שלי שבו נתתי את החוברות כמתנה לאנשים מדהימים ומיוחדים שפגשתי ורציתי לפנק..


חוברות הציור שלי "לצייר בקלות" הן מתנות אוניברסליות המתאימות לכולם!הן זולות לרכישה כך שניתן לקחת כמה חוברות ולחלק במהלך הטיול לאנשים מיוחדים!הן קלות משקל ואינן צורכות מקום מיוחד 


התגובות שתקבלו תמיד יהיו מדהימות והן יוצרות חיבור מעצים והידוק של היחסים והחברות.
כמו כן חוברות הציור בעברית הן מתנה מקורית, אותנטית ומיוחדת וכיוון שניתן להבין את שלבי הציור שבהן - לשפה העברית יש רק ערך והיא מעניקה יתרון מיוחד למתנה...

שיטת לצייר בקלות בנויה מ 4 שלבים פשוטים שחוזרים על עצמם בכל הציורים על ידי שינויים קטנים בציורים נוכל ליצור דמויות אחרות לגמרי וכך נצליח להפוך חתול לעכבר, פיל לציפור וכדומה..


זה ממש כיף וכל אחד מצליח!

הביקוש לסדרת ספרים אלו הוא גדול ולכן כאשר אתם מגיעים לשדה התעופה תוכלו להגיע לחנות סטימצקי שנמצאת ממש כשנכנסים לשדה התעופה ומגיעים לחנויות הדיוטי פרי




ממש בכניסה לחנות תראו סטנד ענקי של המון חוברות והחוברות שלי "לצייר בקלות" / מאת עמית אופיר נמצאות ממש שם.


אם לא מצאתם אל תתביישו ושאלו את המוכרים.
ציור היא שפה אוניברסלית. היא עוזרת לנו לתקשר אחד עם האחר וביחד עם זאת זו פעילות מהנה ביותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על הזמן שהקדשת להגיב לבלוג הטיולים של עמית אופיר

למציאת המלונות הזולים ביותר