יום שני, 23 בפברואר 2015

יצאתי להגשים חלום! נסעתי עד "סוף העולם" כדי לאחוז ולהצטלם עם הספר שלי בחוג הקוטב

לאחרונה יצא לאור הספר השלישי בטרילוגיית ספרים שכתבתי בנושא התפתחות אישית ועסקית. הסדרה עוסקת בבניית אורח חיים בריא וחלומי. אני חי מתוך אמונה שכל אדם צריך לעסוק בתחום שבו הוא מגשים את עצמו וממש את הפוטנציאל והייעוד שלו. ולכן כאדם כמוני שכל כך אוהב לטייל בעולם היה עלי למצוא את הדרכים שיעזרו לי לטייל בעולם מבלי לפגוע בפרנסה שלי. כך התחלתי לכתוב את הספר "לטייל בעולם ולהרוויח כסף" כאשר למעשה בגרסתו המיוחדת הפונה למטיילים "לטייל יותר ולחיות חיים של הגשמה".  

את הספר כתבתי במהלך מספר טיולים ולאחר שיצא לאור קיבלתי פידבקים מאנשים רבים ששיתפו אותי שקריאתו עשתה להם מהפך בחיים והם התחילו לטייל יותר בזכותו. כך החלה הבשורה לצאת החוצה ובימים אלה אני עושה כל שביכולתי להפיץ אותו בכל העולם ולעזור לאנשים לחיות חיים טובים יותר! אחת התמונות שקפצו לי לראש באחד הימים היתה תמונה שלי אוחז בספר בסוף העולם, כדי להעביר את המסר שגם חלום כמו לנסוע למקום מרתק ומרוחק כל כך כמו חוג הקוטב יכולה להיות אפשרית וכי הסודות שיש בספר נכתבו במטרה לסייע לכל אחד להגשים את החלומות שלו ולחיות את חייו ממקום של תשוקה והגשמה! כך החלה להירקם הנסיעה שלי לחוג הקוטב, וכל זאת כדי להצטלם עם הספר כאשר אני מוקף במרבדים לבנים מכל עבר. לאחר מסע של 8 ימים מצאתי את הנקודה המושלמת לצילום זה! לעולם לא אשכח את החוויה והמסע המרתק בלפלנד! ממליץ בחום - אם אתם רוצים לנסוע ולעשות את הטיול שלי - היכנסו וקיראו את כל הטיפים שכתבתי עבורכם והטיול שלכם יהיה בלתי נשכח!



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על הזמן שהקדשת להגיב לבלוג הטיולים של עמית אופיר

למציאת המלונות הזולים ביותר