יום שישי, 10 ביולי 2015

לשחות עם לווייתנים - טיול קיץ ללפלנד השוודית ונורווגיה כולל ספארי לווייתנים, שמש חצות, שייט פיורדים בנורווגיה וספארי עיטים וציפורים

כתיבת ספרים עבורי היא חוויה מדהימה אשר לוקחת אותי להגשים את החלומות הגדולים ביותר שלי פעם אחר פעם. הפעם אני רוצה לשתף אתכם באחד הימים המדהימים ביותר בחיי. זה קרה היום כאשר יצאנו להגשים את אחד החלומות הגדולים שלי מאז שאני ילד: לשחות עם לוויתן!

יצאנו רק הצוות ביחד עם אשתי על סירת מירוץ קטנה לחפש אחר להקת לווייתנים שעליה קיבלנו דיווח מהשטח כי היא נמצאת באזור הים הנורווגי הפתוח והפראי. עמדתי על שפת הסירה, הסתכלתי על המים, על הזרמים, על סנפירי הלווייתנים שבאים לקראתי וקפצתי למים. החוויה להיות במים לבדי היתה תחילה מפחידה אולם לאחר כמה רגעים התחלתי להתרגל למים ופשוט התחלתי לשחות ולצלול. היה משהו עוצמתי בכך שהייתי במים לבד אולם ניסיתי להתרכז כעת בלווייתנים עצמם והתחלתי לחפש אחריהם במים העמוקים שסביבי. תחילה המים היו נראים עכורים אולם לאחר כמה רגעים של התבוננות פנימה אל תוך הכחול - שחור הזה החלה להתבהר לי התמונה ומצאתי את עצמי מוקף בעשרות לווייתנים מכל הכיוונים ולבסוף אף שחיתי במרחק 2 מטרים מאמא לווייתן ובנה ומתחת לווייתן בגודל 7 מטרים - שוחה כמו צוללת שגרמה לי לעצור את הנשימה ולספוג את הרגע לריאותיי!

חוויה עוצרת נשימה שאקח איתי לכל החיים אותה גם הנצחתי בתוך ספר הציור המיוחד שיצרתי בעקבות הנסיעה: "לצייר בקלות - דמויות לפלנד". כתמיד על מנת לכתוב ספר מקצועי אני אוהב לעשות מחקר אמיתי ואחת הסיבות הגדולות לנסיעתי זו היתה לראות ולהכיר את הדמויות מקרוב. מרחק של מטרים ספורים מהלווייתן בהחלט מאפשרת לראות מקרוב את כל הפרטים שלאחר מכן ציירתי בספרי החדש... אז אם אתם רוצים לצייר לווייתנים אני ממליץ לכם בחום לקרוא את הספר.


אתם רוצים גם לשחות עם לווייתנים ולעשות טיול של פעם בחיים - אני ממליץ לכם להיכנס ולקבל פרטים על הטיול שיצרתי בלפלנד ולפגוש את "קלאס" המדהים שייקח אתכם להרפתקאות מטורפות שלא תשכחו לעולם! 

בכל התייעצות אל תהססו ליצור איתי קשר ואשמח לסייע לכם להתארגן היטב לקראת הנסיעה.

שלכם 
עמית אופיר - 050-2374195

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על הזמן שהקדשת להגיב לבלוג הטיולים של עמית אופיר

למציאת המלונות הזולים ביותר