יום רביעי, 8 ביולי 2015

טיפים לטיול בשטוקהולם: אטרקציות שאסור לפספס: המוזיאון הביולוגי לחיות שבדיה וארצות סקנדינביה


שטוקהולם היא עיר מהנה ביותר ומלאה באטרקציות. הביקורים שלי בשטוקהולם עד כה היו מאוד קצרים ולכן הספקתי לראות רק חלקים ממנה. זה לא ממש חשוב אם יש לכם מעט או הרבה זמן לשהות בשטוקהולם - אם אתם נוסעים לטייל בה או עוברים בה ליום או ימים בודדים הנה מקום נוסף שעליו אני ממליץ לכם לבקר בו: מוזיאון בעלי החיים של שבדיה הנקרא בשפה השבדית Biologiska museet


המוזיאון נמצא במרחק הליכה מאזור המרכז (התחנה המרכזית) ואם מזג האויר מאפשר זאת עשו את הדרך ברגל. כך תוכלו ליהנות משלל דברים מיוחדים שבדרך.

אם אתם אוהבים בעלי חיים ורוצים לגלות מיהם בעלי החיים השולטים בשבדיה תוכלו לגלות את רוב המינים של חיות הבר של שבדיה במקום אחד המציג בצורה מדוייקת להפליא ומבוצע בעבודת אומנות מרהיבה את בעלי החיים ששולטים כיום ושלטו בעבר בשבדיה.

במקום תוכלו להצטלם עם דוב חום בגודל טבעי ולהכיר את שלל בעלי החיים המיוחדים שניתן למצוא בשבדיה, בארצות סקנדינביה ואפילו בגרינלנד.

הביקור מומלץ ביותר!
אני באופן אישי מאוד אוהב בעלי חיים ולכן חשוב היה לי לבקר במוזיאון וללמוד על בעלי החיים שאת חלקם אף ראיתי בלפלנד. גם חובבי אומנות יהנו במקום כיוון שהציורים המוצגים ברקע התערוכה הם יוצאים מגדר הרגיל, וכמו כן באחד החדרים הוצגה תערוכה מרהיבה של פיסולי ציפורים מעץ וזה היה פשוט מקסים!




המקום מתאים גם כמובן לטיול משפחות ולילדים כמובן.

המוזיאון נמצא בכתובת המוזיאון היא: Djurgården Box 27807 115 93 Stockholm

האתר הרשמי של המוזיאון - http://www.biologiskamuseet.com/
ועלות הכניסה אליו היא סמלית ביותר

המוזיאון נמצא באי יורגורדן ב national park stockholm והוא ממוקם ליד אטרקציות נוספות כגון מוזיאון להקת ABBA, וגן החיות הפתוח ומוזיאון סקאנסן שבה תוכלו ללמוד על תרבותו של העם השבדי ועוד..
















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על הזמן שהקדשת להגיב לבלוג הטיולים של עמית אופיר

למציאת המלונות הזולים ביותר