יום ראשון, 18 בדצמבר 2016

המלצה חמה על מלון כנען ספא - חופשה יוקרתית בצפת











לעתים, כל מה שאנחנו רוצים הוא מקום רומנטי עם אדם הקרוב לנו, מה שלא תמיד קל למצוא. אין כמו עיסוי זוגי מפנק על מנת להירגע ולהתמסר באופן מוחלט לחופשה משחררת במקום מיוחד כמו צפת. החופשה במלון זה הוכיחה כי מדובר בנוסחה מנצחת המשלבת מלון מפנק ושליו המשקיף לכנרת ובו כל המרכיבים הנדרשים עבור חופשה זוגית מושלמת.


"אם אתה לא מכיר את המלון אתם חייבים לנסוע!" זה היה המשפט שנאמר לי על ידי אחת הלקוחות שלי בשיחה על מקומות יוקרתיים ומפנקים שהם ניתן לכתוב ספר במסגרת החופשה. זה הספיק לי כדי לעשות הזמנה ולנסוע עם אשתי לסופ"ש במלון. מלון כנען (Canaan Spa Hotel) הוא מלון ספא יוקרתי ובו מגרשי טניס וכדורסל וכן מרכז בריאות עם ברֵכה מקורה חצי אולימפית, סאונות, אמבט עיסוי וחמאם. המלון ממוקם על פסגת הר כנען ונשקף ממנו נוף יפיפה אל הכנרת. הביקור שלנו היה בתחילת דצמבר ולמזלנו מזג האוויר היה מושלם לנסיעה לצפון. 


התמקמנו בחדר בקומה הגבוהה ביותר של המלון ומהמרפסת הקטנה שהיתה בחדר יכולנו לראות את הכנרת פרושה לפנינו... החדר היה מרווח ונעים, מלא באור רך וביתי. על המיטה חיכו לנו נעלי ספא וחלוקים לבנים. יש משהו בחלוק לבן שכאשר מתעטפים בו זה מרגיש באופן מיידי כאילו החופשה החלה. ולכן המלצתי החמה היא להיכנס אל החלוק כמה שיותר מהר... כך תחל החופשה שלכם מהר יותר ותוכלו ליהנות משפע הפינוקים שבמלון כנען ספא אותם תגלו לאורך כל החופשה. הפינוק הראשון השני שגילינו חיכה לנו בחדר האמבטיה שם מצאנו מספר מוצרי ספא מים המלח... 

לאחר התארגנות קלה בחדר, עטופים בחלוקים ירדנו אל מתחם הבריכה מצוידים בספרי קריאה. בסמוך אליה ממוקם ג'קוזי גדול ומידי פעם נכנסנו אליו פנימה כדי להיכנס עמוק יותר ויותר אל תחושת הרוגע והשחרור שמציע המלון. רצוי לציין כי המלון כולו משרה אוירה רגועה ומוזיקה נעימה ושקטה המעצימה את החוויה. אפשר לומר כי לאורך החופשה כולה הרגשנו את התכנון הקפדני של בעלי המלון לספק אוירה מושלמת לאורחים השוהים בו. זה הרגע לומר כי מצידה השני של הבריכה תמצאו סאונה רטובה וסאונה יבשה. ביחד עם זאת חצי קומה מעל לבריכה נמצא גם חמם תורכי ובו פינות ישיבה מעוצבות בהן תוכלו לשתות תה ובנוסף חדר כושר מאובזר.

לאחר כמה שעות במתחם הבריכה עלינו לחדר להירגע ומבלי לשים לכך לב נפלנו לשנת צהריים מרגיעה אל מול מסך הטלוויזיה שבחדר. התעוררנו בסביבות השעה 17:00 והחלטתי לעשות אימון בחדר הכושר של המלון. אשתי העדיפה להמשיך ולנמנם ולכן קבענו להיפגש בחדר לקראת השקיעה...  


שכחתי לציין כי כאשר חזרנו אל החדר בצהרים חיכה לנו בקבוק יין עם צלחת פירות טריים בחדר. ההרגשה שמישהו מפנק אותנו ודואג לנו הורגשה לכל אורך החופשה וזה אחד הדברים הבולטים שהפכו את החופשה במלון זה לחופשה שהחלטתי להמליץ עליה כאן באתר הטיולים של המטייל הנצחי. עליתי אל החדר כמה דקות לפני שהשמש נעלמה לה מאחורי פסגות ההרים והרמנו לחיים לאור השקיעה. 


לאחר מקלחת חמה התארגנו לארוחת הערב וירדנו לאכול במסעדת המלון. האוכל היה מעולה והמנות היו מעניינות ומיוחדות. גם כאן האווירה היתה נעימה, האירוח היה ברמה גבוהה וצוות המלון היה לבבי ואדיב. את יום השבת העברנו גם כן בנעימים. פינוי החדרים היה בשעה 17:00 בערב וזה אפשר לנו ליהנות מהמלון והחדר לאורך כל היום. הגענו לליל שישי אולם הרגיש כמו יומיים שלמים. 

לקראת סיום אני רוצה להמליץ בחום להגיע למלון כנען ספא וליהנות מחופשה מפנקת מול הר מירון. מצרף לכם קישור ישיר לאתר הבית של המלון לפרטים והזמנות כמו כן מצרף לכם כמה תמונות נוספות כדי שתוכלו להתרשם עוד קצת מהמלון.

תהנו!
שלכם: עמית אופיר











אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על הזמן שהקדשת להגיב לבלוג הטיולים של עמית אופיר

למציאת המלונות הזולים ביותר