יום חמישי, 21 בספטמבר 2017

מסע לארץ הקרח - איסלנד

במשך שנים חלמתי עליה ובמשך שנים אמרתי לעצמי שאם הייתי כבר בלפלנד מוטב לחפש יעדים שונים מאשר לנסות לשחזר את החוויה המופלאה שהיתה לי בחוג הקוטב בצד השוודי והנורווגי של לפלנד.

את שנת 2017 התחלתי עם החלטה שעלי להגשים את חלומותיי עוד היום.
ההבנה שאין זמן לבזבז בחיים הללו קיימת אולי בכולנו אולם מעטים מאתנו באמת אמיצים מספיק על מנת להפוך את התיאוריה למעשה ומצליחים לחיות יום יום את החלומות שלהם. 

אין זה קל ולמי שחושב שזה בלתי אפשרי מוזמן לעקוב אחר הבלוג שלי ולגלות כיצד כל אחד ואחת מכם יכולים לחיות בהגשמה תמידית של החלומות שלכם - מבלי לוותר על איכות החיים שלכם, על ההכנסות או על כל דבר חשוב אחר.
הגשמה יום יומית היא המפתח לחיים מאושרים וכאשר אנחנו מאושרים יש לכך משמעות והשפעה על כל תחומי החיים, כולל את אלו שכרגע הזכרתי

על פי אמונתי ונסיון חיי ברגע שאנחנו מאושרים או לפחות חותרים אל האושר אנחנו הופכים להיות אנשים אחרים. וביחד עם השינוי הזה אנחנו גדלים וכל מה שבו ניגע - יגדל ביחד אתנו.

כאשר כתבתי את הספר 'לטייל בעולם ולהרוויח כסף' עשיתי זאת על מנת ליצור סדר, שיטה וארגון של דרכים רבות בעזרתן אנשים שרוצים לטייל יותר יוכלו לצאת מן המשרד ולהרוויח כסף בעודם יוצאים לחופשי. מטרתי היתה לסייע לאנשים לסיים את חיי העבדות והשיעבוד ולעזור להם להפסיק לעבוד בעבודות שהם שונאים, לעשות דברים שאינם גורמים להם לאושר ולסלול להם את הדרך לחיים עליהם הם חולמים או שואפים לחיות וברוב המקרים מתביישים לחלום בקול רם פשוט כיוון שעם הזמן ויתרו על חלומם והחליטו לשכנע את עצמם שזה בסדר לחיות חיים בינוניים ויום אחרי יום חלומותיהם קטן עוד ועוד עד אשר נעלמו בתוך השגרה היום יומית.

במשך השנים האחרונות הספר תפס תאוצה והפך לרב מכר בישראל, תורגם לאנגלית וזכויותיו החלו להימכר לארצות שונות - הראשונה שבהן לאחר ארה"ב היתה וייטנאם. הסיבה שהספר תפס תאוצה קשורה בעיני לעובדה שהחל מהרגע שכתבתי את הספר אפשרתי לזרע הנדודים שנטוע בי מילדות לגדול בצורה מואצת ובמהלך השנים האחרונות כמות הימים בהם אני מטייל בעולם גדלה וגדלה וביחד עם גדילה זו שאיפותיי גדלו, וכן האומץ שלי להעז יותר, לנסוע ליעדים רחוקים יותר, לתקופות ממושכות יותר.

ואז הגיעה שנת 2017 אשר בתחילתה החלטתי לצאת אל עשרה יעדים אקזוטיים על מנת שאוכל לתרגל את הספר ולתת השראה וכלים לאנשים ברחבי העולם שגם הם יכולים לעשות זאת.

בהמשך אספר לכם על נסיעותיי השנה לארצות מופלאות בהן חלמתי לבקר במשך שנים. ואשתף אתכם ברגעים מלאי השראה שחוויתי בעזרתם אולי אוכל לספק לכם רעיונות וכלים שיעזרו לכם במסע שלכם אל האושר...

בעוד כמה שעות אני טס לאיסלנד - היעד השביעי בין עשרת היעדים האקזוטיים וההתרגשות בשיאה. בימים אלה התחלתי לצפות לראשונה בסדרה המרהיבה 'משחקי הכס' ומפרק לפרק הרצון לפסוע בתוך הנופים הבראשיתיים הללו מתגבר בתוכי... 


 למסע באיסלנד עבורי מטרות שונות עליהן אספר לכם במהלך המסע... 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על הזמן שהקדשת להגיב לבלוג הטיולים של עמית אופיר

למציאת המלונות הזולים ביותר