יום רביעי, 11 בפברואר 2015

טיפים לטיסות זולות ללפלנד דרך שטוקהולם / שבדיה

כולנו רוצים לטייל יותר. אחת ההוצאות הגדולות שיש בטיולים היא עלות הטיסות. על מנת לחסוך כסף רב ולמצוא טיסות זולות הנה כמה טיפים שעזרו לנו לרכוש את כרטיסי הטיסה ללפלנד במחירים מוזלים:
פעמים רבות אנחנו כל כך מנסים לחסוך עד שאנחנו עושים טעויות קטנות שגורמות לנו לשלם ביוקר על תיקונן. טעויות עלולות להיגרם היא חוסר תשומת לב, לחץ או חוסר ניסיון בהזמנת כרטיסים. עקב התחרות הגדולה של חברות התעופה הבינו חלק מהן כי על מנת למשוך אליהן לקוחות עליהן להוזיל את עלויות הטיסה. המחיר הזול מושך אליו יותר לקוחות פוטנציאליים ורק כאשר נכנסים ללמוד את פרטי העסקה מגלים כי הטיסה עצמה היא אמנם זולה אולם כל תוספת שתרצו תעלה לכם בנפרד. כך לדוגמה תיאלצו לשלם על הציוד שאתם נושאים עמכם (תיק הגב), מיסים, תנאי שינוי וביטול נוקשים ביותר שלעתים עולים יותר מאשר מחיר הטיסה המקורי. בנוסף בחירת מקום במטוס תצריך מכם לשלם בנוסף. הפרדה זו היא מצוינת לאלו מביניכם שיודעים כיצד להתנהל היטב בתנאי העסקה.


כך לדוגמה תוכלו לחסוך אם תדאגו להביא אוכל לטיסה עצמה. כמו כן שימוש בטיסות low cost הוא מצוין כאשר מדובר בטיסות קצרות שבהן אין צורך לאכול ארוחה כפי שהיינו רגילים לכך בעבר.
בנוסף אם תארזו חכם ומדויק תוכלו לחסוך כסף רב על התשלום בעבור המזוודות שלכם.

בנוסף לכך תוכלו לחסוך אם המקום שבו אתם יושבים במטוס אינו קריטי עבורכם. במידה ותרצו לבחור את מקומות ישיבתכם תיאלצו לשלם על כך תוספת בנפרד.


שיטה זו של הפרדה בהתאם לצורך הלקוח היא שיטה שבאופן אישי אני מאוד אוהב ומעריך כיוון שכך הלקוח יכול לבחור מהם הדברים שחשובים לו ובהתאם לכך יקבל מחיר התואם לצרכים שלו. חברות המציעות חבילה אחת הכוללת את הכל פועלות בדרך שאינה מאפשרת ללקוחותיהן ליהנות ממחירים זולים יותר ולמעשה משלמים על שירותים שאינם חשובים להם ויותר מכך שירותים שהם אינם משתמשים בהם או צורכים אותם.

טיפ נוסף הוא להיות כמה שיותר סגורים על התאריכים שבהם אתם עומדים להזמין את כרטיסי הטיסה. ביטול הטיסות הללו הן ללא החזר כספי ובמידה ותיאלצו לבטל את הטיסה תפסידו את כל כספיכם. למעשה חלק גדול מהרווחים של חברות התעופה מגיעים כתוצאה מביטולים ושינויים ולא מן הטיסות עצמן. לשם כך תוכלו לעשות ביטוח לטיסה. חלק מהביטוחים מכסים אפשרות של ביטול הטיסה ובמקרה כזה תקבלו את כספיכם בחזרה מחברת הביטוח ולא מחברת התעופה. 



חדר במלון HTL בשטוקהולם - יעיל, נקי, איכות גבוהה, שירות מעולה
ובמיקום מרכזי ביותר במרכז העיר ובמחיר מוזל ביותר
עקב הורדה של שירותים לא הכרחיים כגון קבלה מפוארת,
חדר כושר וכדומה והתמקדות בצרכים האמיתיים של הלקוחות.
חיפשתי מלונות הפועלים באותה השיטה ומאפשרים ללקוחותיהם לחסוך כסף רב על שירותים שאינם נחוצים להם (אני קורא לזה - לחתוך את השומן) ומצאתי רשת מלונות מדהימה בשם HTL שאחד המלונות שלהם ממוקם בשטוקהולם ועליו תוכלו לקרוא במאמר שכתבתי כאן.



























אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על הזמן שהקדשת להגיב לבלוג הטיולים של עמית אופיר

למציאת המלונות הזולים ביותר