יום רביעי, 11 בפברואר 2015

טיפים והמלצות למלונות בשבדיה / שטוקהולם - המלצה חמה על מלון HTL במרכז שטוקהולם

כך נראים חדרי מלון HTL - שטוקהולם
אחת ההוצאות הגדולות שיש בטיולים היא המלון. מצד אחד מדובר בחלק גדול מהסיבה שלשמה אנחנו יוצאים לטייל - אנחנו רוצים מלון איכותי ומפנק. לעתים כיף לנו לאכול ארוחת בוקר מפנקת מבלי שנצטרך לבשל או להכין אותה ומבלי שנצטרך לשטוף את הכלים לאחר מכן, ומצד שני אנחנו מעדיפים לחסוך כמה שיותר כדי לאפשר לנו ליהנות מדברים רבים ונוספים בטיול כגון אטרקציות, קניות, ארוחות ובילויים שונים. לפני שהגעתי לשטוקהולם ביררתי היטב על כמה מהמלונות שיש לעיר להציע. כאשר חיפשתי מלון ותאמינו לי שעברתי על הרבה מלונות, אחד המלונות שהרשימו אותי יותר מכל היה מלון HTL שלאחר בדיקה שערכתי גיליתי שהוא חלק מרשת מלונות שגדלה וצומחת באירופה בעלת קונספט מדליק מאוד שדומה בצורה מובהקת לדרך החשיבה שלי.


כך נראים חדרי מלון HTL - שטוקהולם
כשיוצאים לטייל או לחופשה הדבר האחרון שאנחנו רוצים זה לשלם על שירותים שבהם אנחנו לא משתמשים. גם כאן כמו בכל דבר בחיים פועל עקרון פארטו ולמי שאינו מכיר מדובר בעקרון ה 80 - 20 ואסביר למה אני מתכוון. פארטו היה כלכלן איטלקי שטען כי בתופעות רבות אנו משקיעים 80% מהאנרגיה ומקבלים בתמורה רק 20%. לעומת זאת ישנם 20% שמייצרים לנו 80%  מהתוצאה. אני מאוד אוהב לבדוק מהם ה 80% שאינם אפקטיביים (כתבתי על כך רבות בספרי רב המכר העולמי 24/8 - איך ליצור יום נוסף בשבוע) ולכן גם כאשר אנחנו הולכים להתארח במלון רוב המלונות יחייבו אתכם באופן יחסי על כל השירותים שהם מציעים כגון מכון כושר, בריכה, עובדים של אותם מקומות וכדומה. אם הגעתם למלון ולא השתמשתם במכון הכושר בעצם שילמתם עבורו במחיר הכללי של המלון אולם לא קיבלתם תמורה לתשלום.

מצד שני כן חשוב לנו להרגיש כי הגענו למקום מפנק, שהציוד בו איכותי, נקי, היגייני וכמו כן חשוב לנו להרגיש שבעלי המקום חשבו עלינו ועל הצרכים שלנו כדי להקל עלינו את השהות. ולגרום לנו ליהנות מכל רגע. זו היתה התחושה שלי כאשר קראתי על המלון ועל מה שהוא מציע, ויותר מכך - הרגשתי זאת הרבה יותר כאשר הגעתי בפועל למקום. עוד בכניסה למלון גיליתי כי אין קבלה מפוארת מסוג הקבלות שיש במלונות עתיקים. קבלה שכזו תופשת מקום רב ומן הסתם מגולמת במחיר כיוון שמדובר בשטח נדל"ני יקר (במרכז העיר) כמו כן במקום אין מכון כושר או בריכה. יותר מאוחר גם התברר לי מדוע, אבל לצורך מטרת הטיול שלי  - לא היה לי צורך בכל אלו ולכן המחיר היה זול בהרבה ומזמין! השהות שלי בשטוקהולם היתה קצרה בהרבה ממה שרציתי אבל במעט הזמן שהיה הצלחתי ליהנות מהסביבה וממרכז העיר שנמצא במרחק הליכה בסמטאות של העיר העתיקה שבה - מקום יפיפה לבקר בו ולהתהלך בו במהלך הביקור.


כיוון ששטוקהולם היתה תחנת מעבר עבורנו בדרך ללפלנד רצינו להיות כמה שיותר במרכז העניינים כדי שנוכל ליהנות ממנה במעט הזמן שהיה לנו. מלון HTL נמצא ממש במרכז העיר כ 200 מטרים מהתחנה המרכזית של האוטובוסים. מרחק של פחות מ 5 דקות הליכה מהתחנה הסופית של האוטובוס משדה התעופה. בנוסף הוא ממוקם ממש כמה דקות הליכה מהעיר העתיקה שבה אני ממליץ לכם ביותר לטייל ולבקר.


מפגש עם גייל - מנהלת המכירות של מלון HTL בשטוקהולם
כשבדקתי מלונות אחרים באותה רמה ובאותו מיקום המחיר שלהם היה גבוה בהרבה מהמחיר של המלון הזה. המלון סיקרן אותי ולכן יצרתי קשר עם מנהלת המכירות וביקשתי לערוך איתה ראיון. את הראיון כמובן ערכתי ביחד עם קייטן אטמו הצלם שאיתו נסעתי ללפלנד. וכמובן שנעלה אותו בקרוב לעמוד זה. כשניפגשנו ערכתי ראיון עם גייל כדי לקבל טיפים על שטוקהולם ועל שבדיה בכלל וכדי להבין יותר מה יש למלון HTL להציע לאורחיו. 


מזנון קטן בכניסה למלון מהמוקם ליד דלפק ופינת ישיבה לשתיית קפה אותו יכינו לכם עם אהבה צוות המלון
כך תזהו את המלון - HTL הממוקם כ 250 מטרים מהתחנה המרכזיתשל האוטובוסים - את כרטיס הנסיעה באוטובוס או ברכבת לשםניתן לרכוש בשדה התעופה עצמו

כך נראה המלון מבחוץ. המראה נותן תחושה של מלון בוטיקי - למרות שיש בו כמה מאות חדריםאחד הדברים שאהבתי ביותר במלון הוא היחד האישי והשירות החם והנעים של אנשי הצוותכולל היו חברה צעירים שנראה שהיו קשובים מאוד לצרכים שלנו ולבקשות מיוחדותאת תחושת החום מרגישים מייד עם הכניסה למלון! אהבתי ביותר וממליץ בחום!

  
לוח פתקים שכותבים האורחים במלון
שרוצים לשתף ולתת עצות היכן מומלץ לבקר בעיר


המקום נקי ומייצר תחושה ביתית וחמימה!
הכל חדיש ומתוחכם אך פשוט לתפעול
עם הרבה חשיבה על הצרכים של האורח
דבר המקל על השהות, פרישת הבגדים בחדר
ותלייתם על אביזרים שונים.


כיוון שהשיחה עם גייל - מנהלת המכירות של מלון HTL היתה מרתקת החלטתי לשתף אתכם ולסכם את חלק מהדברים שסיפרה לנו בראיון מיוחד שערכנו איתה:

רשת מלונות HTL למעשה מביאה קונספט ייחודי של טיול וכך מאפשרת חוויה של מלונות בוטיק יוקרתיים במחיר עממי ונגיש. "חשוב לנו שהמלון יותיר תחושה של "תחכום" אצל הלקוחות שמתארחים בו" אמרה לנו גייל. את תחושה זו קשה מאוד לפספס כאשר המלון כולו ובחדרים יש מצד אחד מחשבה על כל פרט וצורך שעשויים להיות ללקוח, החל מהדברים הפרקטיים כגון מיקום המנורות, המתלים לבגדים, גודל הטלוויזיה והמראה, מצד שני העיצוב נבחר בקפידה ויוצר תחושה של ניקיון ודיוק ברמת הפרטים. ולסיום - פרקטיות - הפרטים שנבחרו להרכיב את המלון נבחרו בקפידה תוך השילוב של הפרקטיות והעיצוב והם מייצרים תחושה מיידית שמישהו חשב עליכם בזמן שיצר את המלון ודאג לספק לכם חוויה מיוחדת וביתית במידה מסוימת.


אל המלון מגיעים כיום מטיילים מכל העולם.

המקום נקי ומייצר תחושה ביתית וחמימה!
הכל חדיש ומתוחכם אך פשוט לתפעול
עם הרבה חשיבה על הצרכים של האורח
דבר המקל על השהות, פרישת הבגדים בחדר
ותלייתם על אביזרים שונים.



שאלתי את גייל מהם הדברים שחשובים לה ביותר בשיקולים של המלון.
היא סיפרה לי שהאתגר הגדול עבורם זה למצוא מיקום מרכזי מצד אחד ומצד שני לדאוג שהמחיר ללקוח יהיה מחיר נמוך. למלון יש טרקלין שבו ניתן לערוך פגישות או לעבוד אולם על מנת לצמצם את עלויות התקורה הגבוהות שהלקוחות משלמים עבורם במלונות אחרים הם הורידו את חדרי הישיבות, הבריכה, חדר הכושר, הקבלה וכדומה - דבר המאפשר לאורחים ליהנות משירותים אלה מאין-ספור מקומות המקיפים את המלון, זאת במידה והם מעוניינים בכך.

הנה מה שסיפרה לנו כששאלנו אותה על אופי המלון והרשת
"כשאני מטיילת בעיר הגדולה אני רוצה לצאת וליהנות ממה שיש לעיר להציע לי. לאכול במסעדות, לראות תערוכות, לבקר במוזיאונים. שם אני רוצה להוציא את הכסף שלי. בכך שאין יותר מידי עלויות במלון אנחנו למעשה מאפשרים ללקוח לקבל בדיוק את המוצר שהוא רוצה. אנחנו דואגים לשאול את הלקוחות שלנו למה הם זקוקים וכך אנחנו יודעים לעשות את ההחלטות הנכונות שגורמות ללקוחות שלנו ליהנות בצורה אופטימלית מהחוויה ומהשהות במלון."

למי בעיקר מתאים המלון?
המלון מתאים בעיקר לזוגות שרוצים להתפנק משהות מרתקת בעיר הגדולה, ללקוחות עסקיים, חברים שמטיילים ביחד, אנשים שאוהבים לטייל, חלקם מגיעים במיוחד לשטוקהולם ואחרים עוצרים כאן כחלק מהטיול שלהם וממשיכים הלאה לטייל במקומות נוספים.

מה הדבר החשוב ביותר שבו אתם משקיעים את הכסף במלון?
"הדבר החשוב ביותר לאורחים הם החדרים של המלון - אנחנו משקיעים את הכסף במיטות של החדרים, במקלחות (מפנקות) כיוון שאלו הדברים שחשובים ללקוחות שלנו". בנוסף, למלון יש מסעדה וארוחות בוקר הכלולות במחיר בה ניתן גם לאכול ארוחת צהריים וארוחת ערב. במלון זה עקב גודלו יש שף ובנוסף לכך יש במלון חנות קטנה שבה ניתן לרכוש אוכל ומשקאות.

כמו כן ניתן לעבוד במלון כיוון שהכל נוח לשימוש. יש כמובן חיבור אינטרנט אלחוטי חינם לאורחי המלון.

ממה מורכבת ארוחת הבוקר שלכם?
הארוחה היא ארוחה בין-לאומית עם מוטיבים שבדיים. האוכל כמובן באיכות גבוהה מאוד. על מנת לבחור את התפריט שאלנו את עצמנו מה אנשים אוכלים באמת? ומה הם רוצים לראות בארוחת הבוקר? ושם אנחנו שמים את הפוקוס. יש לנו סנדוויצ'ים מעולים, יוגורט, גרנולה בהכנה עצמית, שיקיים ועוד..

אנחנו תמיד בודקים את התגובות וההמלצות של האורחים כדי לדעת מה אפשר עוד לשפר ומן התגובות של האורחים שהתארחו אצלנו, זו נוסחה מנצחת כיוון שכך אנחנו באמת מייצרים את המוצר המדוייק לצרכים של הלקוחות.

כמו כן במקום לרכוש רהיטים מעוצבים ויקרים אנחנו עסוקים לבחור את הריהוט מעוצב בעיצוב נקי ומתמקדים בדברים הפונקציונאליים כגון מתלה לתיקים שיוצא מתוך השולחן. דבר פרקטי ביותר שהאורחים נהנים להשתמש בו.

ככל ששוחתי עם גייל יותר ויותר כך הבנתי כי מדובר ברמת דיוק של פרטים ובמחשבה מעמיקה ביותר. הכל כדי להעניק למלון נראות חכמה ומתקדמת מצד אחד ובמחירים נוחים המאפשרים ליהנות מהמיקום המעולה של המלון.



הנה כמה מילים שחייבים לדעת להגיד בשבדית

שלום - HEY
איך אתה מרגיש? Hur känner du dig
לא - inte
כן - Ja
האם יש לכם חדר פנוי? Har du ett extra rum?

רחוב Kungsgatan 53, Stockholm

אטרקציות בשטוקהולם
גם לגבי יעוץ בנושא אטרקציות והמלצות מלון HTL חשב על הכל והכין מדריך מקומי למטייל בשטוקהולם. המדריך נמצא במסך הטלוויזיה שבחדרים והוא מבוסס על כך שרוב האורחים אמרו שהם רוצים לחוות את העיר כמו מקומיים. כיוון שזו היתה התשובה של מרבית האורחים צוות HTL ביקש מחברים רבים שלהם בשטוקהולם ליצור רשימה של המלצות איפה הם מטיילים ועל מה הם ממליצים לעשות בשטוקהולם.

האם את מטיילת הרבה?
אני מטיילת המון וכשאני עושה זאת אני מנסה לשהות בכמה מלונות כדי להבין ולהכיר שיטות שונות לניהול מלונות, דרכי שיווק של מלונות אחרים ותמיד מנסה להשתפר ולשפר את המלון שלנו. 
לדוגמה, העובדים במלון שלנו מועסקים בהתאם לאישיות שלהם
קבלת פנים חמה - חשובה לנו מאוד

האם יש עוד מלונות דומים למלון הזה בעולם?
במהלך טיוליי ראיתי מעט מאוד מלונות בעולם עם אופי דומה לזה שלנו המשלב
גם את המיקום המרכזי וגם את החשיבה העמוקה על הצרכים של הלקוחות.

ספרי על דוגמאות לג'אדג'טים המיוחדדים שיש במלון
בכל חדר יש חיבור USB ישיר כך שאין צורך במתאם אלא בכבל USB
יש לנו אפליקציה שאפשרת לעשות צ'ק אין דרך המכשיר הסלולרי עוד לפני שהגעתם למלון.
איכות ותחכום
ניתן לחבר את הטאבלט למסך הטלויזיה בחדרים.
חסכון נוסף שעוזר בתמחור הנמוך הוא העובדה שאין טלפונים בחדרים.



המחשבה היא תמיד איך אפשר להקל על השהות של האורחים ולהפוך אותה לנעימה יותר.

























אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על הזמן שהקדשת להגיב לבלוג הטיולים של עמית אופיר

למציאת המלונות הזולים ביותר